Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
x
weź
RABAT*
2%

Dlaczego warto się zarejestrować?

Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!

* promocje nie łączą się ze sobą
Karta rabatowa
Karta Rabatowa SPORT-PROFIT

Koszty dostawy

Dostawa:

Klient sam dokonuje wyboru sposobu dostarczenia przesyłki, jak również formy płatności. Za towar zapłacić można odbierając przesyłkę od listonosza czy kuriera, lub też dokonać przedpłaty przed wysyłką zamówienia. Koszt przesyłki zależny jest od formy płatności oraz wagi zamawianych produktów:

 

Wysyłka akcesoriów i części rowerowych
 

 Do 1kg

 Do 2kg   Do 5kg    Do 10kg
 - przedpłata PACZKA+  12.50 pln

 16.00pln

 18.00pln  22.50pln 
 - pobranie PACZKA+  16.50 pln  20.00pln  22.00pln  26.50pln 
 - przedpłata 16.00pln 
 - pobranie 22.00pln
Wysyłka rowerów
 1 rower 2 rowery
 - przedpłata  18.00pln  36.00pln
 - pobranie  22.00pln  41.00pln

      - przedpłata  do 5 kg  ( max wymiar 64x41x38)  koszt: 12,50 PLN

 

W przypadku zakupu kilku produktów, ostateczny koszt wysyłki widoczny jest podczas składnia zamówienia (po dodaniu produktów do koszyka).

 

Zakupy powyżej 350 zł przy przedpłacie GRATIS!!

Uwaga:

W dużych miastach przesyłki kurierskie dostarczane są w pierwszej kolejności do firm i urzędów (zazwyczaj do godziny 15:00). Jeśli w tych godzinach przebywa Pan/i w pracy, polecamy podanie adresu miejsca pracy jako adresu dostawy. W przypadku przesyłek kurierskich niezbędnym jest podanie telefonu kontaktowego, tak by kurier miał możliwość ustalenia szczegółów dostawy.

WADY – ZALETY

(Poczta Polska vs. Kurier)

* Jeśli chodzi o czas dostawy, firmy kurierskie są bezkonkurencyjne w miastach - przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego od momentu nadania; w przypadku mniejszych miejscowości często skuteczniejsza okazuje się wciąż Poczta Polska.

* Także w przypadku nieobecności w domu w momencie próby dostarczenia przesyłki, łatwiejszym może okazać się późniejszy, samodzielny odbiór w pobliskiej placówce pocztowej niż w najbliższym oddziale firmy kurierskiej.

Mając powyższe na uwadze, polecamy- w przypadku wyboru firmy kurierskiej- podanie adresu pracy jako miejsca dostawy (w większości przypadków firmy oraz instytucje są obsługiwane w pierwszej kolejności, przed godziną 15).

Jednakże niejednokrotnie kurier dzwoni również by umówić się na dostarczenie przesyłki.

* Prosimy pamiętać, iż w przypadku firm Poczty Polskiej oraz DPD i DHL istnieje, możliwość śledzenia losów przesyłki. Posiadając numer przesyłki możemy sprawdzić jej status. W przypadku Poczty-Polskiej istnieje możliwość zadzwonienia do swojej najbliższej placówki i sprawdzenie czy paczka jest już gotowa do odbioru.

By sprawdzić status Przesyłki Pocztowej zadzwoń:

Infolinia:

- 0 801 333 444

- 0 43 842 06 00 (dla telefonów komórkowych)

 

By sprawdzić status przesyłki kurierskiej DPD  tel. 22 577 55 55- - śledzenie przesyłki kliknij

By sprawdzić status przesyłki kurierskiej DHL tel.  22 565 00 00 -  śledzenie przesyłki kliknij

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony