Producenci
Promocje
Skarpetki stopki KABAK w pandy
Skarpetki stopki KABAK w pandy
19,90 zł 17,91 zł
Siodło NEXELO MTB trekking czarne
Siodło NEXELO MTB trekking czarne
85,76 zł 81,47 zł
szt.
Pompka Fabric Milibar 120PSI srebrna
Pompka Fabric Milibar 120PSI srebrna
149,00 zł 134,10 zł
szt.
Kask dziecięcy WOOM Kids Yellow
Kask dziecięcy WOOM Kids Yellow
315,00 zł 283,50 zł
Dzwonek rowerowy Basil Portland 55mm różowe złoto
Dzwonek rowerowy Basil Portland 55mm różowe złoto
58,90 zł 53,01 zł
szt.
Kask Uvex HLMT 10 Bike black grey
Kask Uvex HLMT 10 Bike black grey
479,99 zł 431,99 zł
Kask Rudy Project Strym Black-Orange Shiny
Kask Rudy Project Strym Black-Orange Shiny
500,00 zł 450,00 zł
Dzwonek Cateye OH-1400 czarny
Dzwonek Cateye OH-1400 czarny
24,90 zł 22,41 zł
szt.
Kask Alpina Rootage Coffee-Grey  matt
Kask Alpina Rootage Coffee-Grey matt
699,90 zł 629,91 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
x
weź
RABAT*
2%

Dlaczego warto się zarejestrować?

Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!

* promocje nie łączą się ze sobą
Karta rabatowa
Karta Rabatowa SPORT-PROFIT

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient, ale także w trakcie późniejszego użytkowania znajdzie w nim wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, Klient powinien odesłać go wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym przesyłką pocztową lub kurierską (w przypadku roweru) na adres sklepu SPORT-PROFIT Piotr Czerwiński Sp. J. ul. Kleczkowska 48/1a, 50-225 Wrocław.
  2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę, dowód zakupu i dołączyć odręczny lub jako wydruk komputerowy protokół reklamacyjny (opis wady produktu).
  3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony